torsdag 11. november 2010

Hai Hai!

WOW!! Sååå kult!
Vi var på akvariet i Lima. Det var syykt kult!
Først gikk vi gjennom en gang med stoore akvarier på alle kanter! Lyset var dempet og det eneste lyset vi så var det blåe lyset som kom fra akvariene.


Det var såå mange fisker der som vi aldri hadde sett før, men vi fant en vi syntes var spessielt kul!
Vi var ikke helt sikkre på hva slags type fisk det var!

Her er et bilde:




Senere gikk vi til haitunnelen! Det vår så utrolig! Det var en glasstunnel under vann som man gikk i. Det svømmte haier over og under oss, og det var litt skummelt.. Heldigvis angrep ingen av haiene glasset. Jeg ble litt kalustrofobisk der inne, men det var en utrolig opplevelse.
Sindre syntes spennende og morsomt.

Her er noen bilder vi tok inne i tunnelen:






I tunellen




Bilde av tunellen fra akvariet!


Etter haitunellen så vi denne karen!
Det er en mandarinfisk!

12 kommentarer:

  1. det var sykt kult ass!!
    jeg har alltid hatt lyt og dra ditt, i hvilken by lå det i igjen??

    hilen fra iddie, (mattie,

    sheryl)

    SvarSlett
  2. Ooohhh.

    Det var mange haier, men de siste fisken. Hva slags fisk var det? Kansje du kan skrive litt om den. Ha er fin tur videre. :)

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Jeg har også vært i en sånn haitunnell på Seaworld i Orlando. Det var utrolig spennende og litt skummelt :)

    SvarSlett
  4. Ja det var litt skremende... Heldigvis kunne de ikke røre oss=P
    Ja Marte og Ludde. Det er en mandarinfisk:) Jeg slal skrive om den:)

    SvarSlett
  5. hei, det var nok dritt kult og se alle de fiskene. jeg skulle ønske jeg kunne vært der med dere.

    SvarSlett
  6. Ja det hadde vært hyggelig hvis dere var der med oss:)
    Men dere koser dere nok også daah...

    SvarSlett
  7. Skikkelige kule fisker! Dere er kjempe flinke til å skrive blogg!!:D Men dere kunne kanskje skrive litt om noen haityper...=)

    SvarSlett
  8. Hei! WOOW, er alt jeg kan si selv! Kjempe kult :) Vurderer å besøke en sånn selv jeg nå! Hadde vært fint å høre litt om noen av fiskene kanskje? Men ellers er dere to utrolig flinke :)

    - Gabbie.

    SvarSlett
  9. Ja.. vi hadde tenkt å skrive litt om mandarinfisken og v har t lagret utkast her, men vi er litt usikkre på om vi skal legge det ut...

    SvarSlett